İlk başlangıcında burnum şıp şıp damladı çok şiddetli baş ağrısı gözler dışarıya düşüyor baş ağrısından. çok halsizlik hissettim daha sonraki gece titreme yaşadım 2 geceyi hatırlamıyorum zaten sonrada koku ve tat kaybı başladı. Çok geçmiş olsun rabbim şifa versin tez zamanda bebeğinize geçmez inşallah.