Bulutsmom
Bnde ilk önce baş ağrısı onla beraber gelen gözlerde yanma ve kızarıklık sonra eklem bacak agrıları öksürük ishal ateş var ama bunla beraber üşüme ve titreme de vardı .en son tat ve koku gitti.
Bunlar sadece bende 1 gün sürdü.tat ve koku bi kaç gün sonra geldi hemen .hemen gidip test yaptırınki iyileşme sürecine girmeden karantina süreci başlasın.em cok bu karantinada oldugunu bilmek insanı yıpratıyor bir an önce bitsede geçse diye düşünüyorsun bunalıyorsun normalde pek çıkmasamda dışarı o süreç te oldugunu bilmek sinir bozuyor.14 gün karantina bitti ama evde pozitif oldugu için bir 14 gün daha yedim negatif olmama ragmen🤷🏻♀️