kurkmantosuz-madonna Oyku123 allah allah şaşırdım tüm ambulanslar dolu denilmesine vaka eleyebiliyorlar demek ki 🤔
Oyku123 kurkmantosuz-madonna 112 direk ambulans hemsiresiyle gorüştürdüler beni anlattim durumu biz karantinadayiz dedim butun ambulanslar dolu gelemezler dedi sonradan kendi arabaniz var ise siz gidin bursa valiliginden izinli sayilicaksinız ama eşiniz arabadan çikmasın dedi hastane farkedermi dedim butun hastanelere gidebilirsiniz dediler ole çiktık yola
Brrn8890 Oyku123 fıskırır gibi 4 5 sefer kusarsa gözlerde kayma yada normalde uyudfugundan fazla uyku hali gözlemlerseniz beklemeyin götürün derim ama yoksa panik yapmayın takip edin inşallh nişey olmaz düşe kalka nüyücdkler
kurkmantosuz-madonna Oyku123 pandemi için ayrınbürim kurmuşlar o zaman anladım . Çok geçmiş olsun yavrunuzda bişey olmadığına çok sevindim 😇