Oyku123 Bikere yataktan düsmustu cok sukur bisey olmamisti bugun koltuklara tutunarak yurürken arkami donmemle parkeye düstü kafasinin arkasini vurdu agladi sonra neşesi iyidi bi saat sonra fotograftaki gibi kustu simdi uykusu cok geldi uyuttum işin kotu tarafı karantinadayız gitsek normal hastane almaz bizi pandemiye gonderir napicagimi bilemiyom esim goturemez oda pozitif takibi nasil yapmam gerek https://imgyukle.com/i/TQQMzM
Haticemree Oyku123 onemli bir konu csnm 112 yi ara bence yada bebegin negatif de annen yada bir yskinin gotursun allah korusun bsy faln olursa. Gerekirse cikin yani karantinadsn sonucta cok hakli sebebiniz var ins bisyo yoktur minigin 🙏
Cennet-Kokulum Oyku123 takip et canım gözlerde kayma olursa, sizi tanımama olursa, hareketsizlik olursa, fışkırarak kusma olursa, iştahsızlık olursa o zaman götürürsün gördüğüm kadarıyla az kusmuş şimdilik takipte kal sonra bakarsın duruma göre çok geçmiş olsun
2lokum_moms Oyku123 fışkırarak mı kustu fışkıraraksa götürmen gerekir gözlerinde kayma var mı yada durgunluk öyleyse götürmen gerekir
Eliznaree Canım aynısı bizimde başımıza geldi geçen hafta fışkırarak ağız dolusu kusma olursa kork bide ateş titreme ve hareketlerinde bi değişiklik varmı onu kontrol et gözlerinde kayma gibi bir de 2 saatte bir uyandır bi sorun varmı diye ilk 6-8 saat önemli ama sen 24 saat takip et
Purple13 Oyku123 Bilgi alın tabi. Kusma fışkırır tarzda deniliyor hep. Hatta ben anlarmıyım dediğimde doktora, anlarsınız demişti. Düşmesinin üstünden kaç saat geçti? Tepkileri nasıl gözde kayma değişiklik hal hareketler ve duş başlığından akan su tarzında kusma demişti doktor bize.
Ssssraa Baygınlık gibi kendinden geçme gibi uyku uyanıklık arasında ki hallerde olursa önem taşıyor. Aynı şekilde fışkırarak kusma vb takip etmeniz gerekir. 112 ne dedi bilgi verir misiniz
Oyku123 Nrnfth 112 yi aradik butun ambulanslar doluymuş kendiniz gidin dediller kendimiz gittik cok sükür bi sıkıntı gormediler takip edicez