[silindi] internette atak haftaların resmi var hesaplamayı siz yapıyosunuz. Mesela benim kızım 27 ocak doğumlu yani 40+2 olarak doğdu ama ben bunu 40+0 olarak hesaplamam lazım yani 25 ocakta doğması lazımdı ve 25 ocak doğumlu olarak hesaplıyorum ve bu hafta olarak hesaplanması lazım yani benim kızım şuan 30 hafta 1 günlük atak haftamızı atlattık çok şükür Biraz karışık anlattım galiba inşallah anlatabilmişimdir kusura bakmayın 🙈