Azraninnnannnesi Nil59 doktorunuz size anlatması gerekiyor her doktorun ameliyatı farklı.. bana eve gittiğim de bile duş alabilirsin ddi eve geldikten 2 gün sonra bantı çıkar ddi öyle de duş aldmm bir şey olmadı
Princesmother Nil59 su gecirmez banttan dogumun sabahina banada taktilar.dogum yaptigjmin ertesi gunu banyomu yaptim hemen hastanede.
Senammm Nil59 ben hastaneden cıkınca yaptm hemen cok kalmadan bant yoktu bıle yanı evdede hıc takmadım bant falan
Lna Nil59 perşembe sezeryan oldum cuma duşa girdim bana bant yapmalarilar acıktı sadece sprey sıktılar çok rahattım otur kalkta da çok rahat oldu bedenin dus almadan dinlenmiyor bence bir dus alıp dinlenmelisin
Aylayabas Nil59 bende sezeryan Doğum yaptım. Doktorum 1 hafta sonra duş yap dikiş yerine lif sürtme demişti
Hhaaa Nil59 bana hastaneden cikmadan banyo yaptirdilar canim hastanede dus aldigimda bant vardi eve geldigimde sprey siktilar sonra duzenli olarak dusa girdum banyo yapki süt kanalarin acılsin
Yagmurmert Nil59 ben sezeryanın ilk günü hastanede duş almıştım. Doktor yap demişti. Sonrada hep yaptım hicbsi olmadi. Bandi ameliyattan 6gün sonra çıkarmıştım doktor demişti. Hep de duş aldım bi sıkıntı yaşamadım.