Nil59 Eve geldiğim gün yapmıştım ben de . Ayakta duş almak işkence olacağı için tabureye oturup duşumu almıştım . Bi hafta sonra kontrolümde su geçirmez bantı da çıkartmışlardı .Bant izleri de uzun bi süre çıkmıyo , canım yanar korkusuyla da elleyememiştim gerçi ben