Kismettt merhaba ben de yeni aldim. 1 tog olandan. Kumaşı çok güzel. 24 derece de içine tek atletle giydiriyorum. Sanırım yeterli oluyor. Baktığımda sıcak oluyor vucudu gece. Ama kaliplari dar. Özellikle kolları. Ben yorumlarda okudugum için bir yaşındaki kizima 2-3 yaş aldım. İlk gozume cok büyük geldi tabi. Kollari uzun geldi kivirdim. Bacaklari da uzun ama ayaklarini kapatma yeri var onu katlayinca coraba gerek kalmıyor. Ama biraz büyüdükce sanki kollar zorlayabilir. Bu şekilde yani hem iyi hem kötü yanlari var. Siz karar verin ama kalip dar unutmayin.