prensinveannesininguncesi merhaba 🤗 öncelikle şekerli su falan bebeğinize birşey icirneyin.
1) Yemek yediğiniz tabağa ve pişen yemeğe kimyon.
2) Her emzirme öncesi bebeğiniz sakinken ara ara bağırsak gazını çıkarması için hareketler yaptırın bacaklarına. Özellikle uyandığında . Ben bu şekilde uyandiginda gerilmesine izin verip gazını çıkartıyorum ilk. Beş altı kez çıkartıyor. Sonra emziriyorum güzelce uyuyor. Yoksa emerken gazı tutar hem yeterli beslenemez hem sancı vurur.
3)Her emzirme sonrası gaz çıkartılmalı. Önce dik tutarak denenip 2-3 dk içinde çıkmazsa yüz üstü pozisyonunda. Bu pozisyonda çıkmasa bile bebek gaz ve süt midede ayrısacagi için rahat edecektir.
4) Gaz ilaci varsa düzenli kullanım. (Biz mommy bliss kullaniyoruz)
5) ya ılık duş ya da o an çok ağlıyor ve panik olmussaniz hemen karın ve aşağısını ılık suda bekletin 10 dk. Kovanın içine koyup deneyebilirsiniz.
6) Gun içerisinde 3 bardak yemeklerden sonra veya sabah çay yerine rezene için.
7) Kafeinden ve kapalı gıdalardan uzak durun . (Siyah çay, kahve , çikolata v.b.)
Biz bu şekilde gaz krizlerimizi büyük oranda azalttik ve geceleri rahat uyuyor çok şükür 🙏🏻 Hepsi basit yapılabilecek ama çok önemli şeyler özellikle ikincisi. Umarım faydalı olur. İyi geceler