Deletedmom4018 iki şekilde de yapıyorum bazen bi elime bebeği alıyorum diğer elime enjektörü (iğnesini çıkarıyorsunuz tabi) başı öne gelecek şekilde eğip bi burun deliğine sıvıyı veriyorum sonra biraz şortuna vurup aspiratörle çekiyorum aynı işlemi diğer burun deliğine de yapıyorum .diğer türlü de sağa yada sola yatırıyorum başını sıvıyı verince bi elime alıp basınınöne eğip sırtına buruyorum aspiratörle cekiyorım