Deletedmom4018 10 ml 1 gün içinde bitir dedi ama ben bitiremedim çöpe mi atıcam şimdi hala var içinde birde nasıl sıkıcam yan yatırıpmı kucağıma alıp düz pozisyonda mı
Hn-123 Deletedmom4018 Canım serum şekillinde olanlar var eczanede 7-8 TL bişi bir sene gidiyor nerdeyse bize doktorumuz öyle alın diğerleri para tuzağı dedi şırınga ile çekiyorum öyle burnuna damlatıyorum birde çok gerekmedikçe fazla sıkma maalesef orta kulak iltihabı yapıyor
Ececik07 Deletedmom4018 düz yatsın sık. boğazına gidecek sonra öksürür geçer bitmediyse de at açılmış kullanma lütfen
Kuzucum Deletedmom4018 hepsini yapmak zorunda değilsin çok alıştırma benim en büyük hatam oldu kendi çıkaramıyor açmak zorunda kalıyorum bazı doktorlar cidden çok saçmalıyor birde serumdan şırındayla yaptım bebeğim midesi kötü oldu daha fazla tuza maruz kalıyormuş küçük tüplerde olanlar daha inceltilmiş olduğunu öğrendim öbürünü bıraktım sabah birde gece yatarken açıyorum bulunduğu ortamda 20 dk buhar açıyorum elinden geldiği kadar yapmamaya çalış
Deletedmom4018 Hn-123 bana onlardan vermedi bana tek kullanımlık 10 adet olandan verdi 1 tanesi 10 ml yazıyor ve 1 gün içinde bitir diyor senin dediğin nasıl peki buzdolabında mı saklıyorsun
Gaaak Hn-123 enjektörler günlük, açılan serumlarda haftalık değiştirilmeli. 1 sene aynı izotoniği kullanmak doğru değil.
Hn-123 Deletedmom4018 yok normal oda ısısında. Onları bende başta aldım ama doktorum dediğinde öğrenmiş olduk bunu aldık cok iyi oldu israfta olmuyor şırınga ile alınca birde ekonomik oluyor diğerleri açınca hepsini sıksan bebeğe çok gelir birde açık diye kullanılmıyor da
Sinay74 Deletedmom4018 merhaba 100ml lik izotonik serum fizyolojik aldığınız da bir hafta kullanabiliyorsunuz enjektöre 4ml çekip 2 bir buruna 2 diğer buruna sıkıyorum ben bebeğim 2.5 aylık
Esn4_ Eşin kucagına alsın sana döndürsün dik pozusyonda sık canım bide şırıngayı çapraz tut genzine kaçmasın basınçla. Çapraz / şöyle yani simge gibi)) l..l /
Zeynep2304 Deletedmom4018 için rahat etmeyecekse doktoruna yada eczaneye sor ama atma bence dediğim gibi kullandım ben bir sıkıntı olmadı
urazbahar Ben de 5 ml olanlardan kullanıyorum yarısını bir burun deliğine bebeğimi yan yatırıp sıkıyorum sonra yüz üstü kucağıma alıp sırtına pat pat vuruyorum aynı işlemi diğer burun deliğine yapıyorum en son burun aspiratörü ile çekiyorum
Esn4_ Deletedmom4018 kaçarsa hemen bebegi kolunla kapatarak aşagı dogru egimli tut başı aşagı egik iki kürek kemiğinin ortasına ileri dogru vur canım bu bogazına kaçarsa çıkar. Nefes borusuna giderse tehlikeli işte ani bebek ölümü olur Allah korusun 🤲 İnternette Osman gönülal die doktor var onun videolarını izle orda var Herşey ben hep ondan bilgileniyorum her ay doktora gitmişsin gibi oluyor