GmzSnn [bilinmeyen] burcu olmadığını herkes biliyoda İNŞALLAH ÇIKSIN SENDEN BU yaptığın terbiyesizlik FİTİL FİTİL çıksın senden açık açık beddua ediyorum başkasının ismini kullanarak utanmadan birde anne olacaksın sen yazıklar olsun sana tez zamanda bunun acısını alsın Allahım senden !!
GAMA GmzSnn arada bi tartışma mesajları var ama okuyamadan bazıları silinmiş sanırım🙄 şu platformda dengesizlik yapmakta can sıkmakta nedir ? Annelik bazılarına yaramıyor.. en iyisi kendi hallerine bırakmak eğlensinler sıkılınca çıkarlar , boşuna şunlara yormayın kendinizi anlamazlar.
GmzSnn [bilinmeyen] komik değilsin we aynı kişisin !! Tekrar ediyorum bunları yapan söyleyen bir anne olamaz olmamalı resmen özürlü kişiliksiz sıfatsız we haysiyetsizsin !! İnşallah tez zamanda bedelini fazlasıyla ödetir sana rabbim !!
GmzSnn [bilinmeyen] akıl fikir sana wersin bencede ewet burcunun günahını alarak insanlara küfür ettiğinin lanetler yağsın üstüne inşallah !!!
GmzSnn [bilinmeyen] seni koruyan kul değil yaratan bile olmasın inşallah içimden gele gele söylüyorum inşallah bu yaptığın oyunun bedelini kat kat ödersinde inim inim inlersin !!! burcu olmadığını herkes biliyo zaten !! Burcunun bir tek saç teline bile kurban ol sen !!
ikizlerinannesi Mucizelerveanneleri 4 ay 5 günluk tek yumurta ikizlerim var tek başima bakıyorum. Bakıyorumda gelin bide halimi görün haftasonu olsunda annem 1 gece alsındiye kapılarda gözüm 😂 Ama inanin zor olduğu kadar muhteşem bir durum 😊😍
Mucizelerveanneleri ikizlerinannesi 👍🏻👍🏻👍🏻 Süper 🙂 birşekilde bakılıyor aynen canım allah gücünü veriyor,hepimize güç versin Ama dediğin gibi muhteşem bir duygu sevgileri herşeye bedel kuzuların Allah bağışlasın cümlemizin 🐥🐥
GmzSnn [bilinmeyen] eğer yaptığın haysiyetsizlik ise beddua beni değil seni bulur başkasının kimliği ile gelip insanlara küfür edemezsin ! Sen nasıl bir annesin o sıfata asla yakışmıyorsun ewladının yüzüne bunları yapınca bakacak yüzün nasıl oluyo burcunun günahını alarak insanlara küfür ederek nasıl kendini mutlu edecek kadar zawalli we acizsin yazıklar olsun tez zamanda beter hale düş inşallah !!!
GmzSnn [bilinmeyen] ne oldu bedduadan korkacak kadar insanmısın sen ?!! Şimdi git bebeğinin yüzüne bak bakalım utanmadan bakıyosan zaten yüzün yoktur bedduadanda korkmazsın !!! Ama tüm kalbimle söylüyorum tez zamanda burcunun günahını aldığın için kat kat bedelini ödetir allahm sana inşallah !!
GmzSnn [bilinmeyen] bebeğinin yüzüne bak we ben pislik bir anneyim insanlarla dalga geçiyorum diye söyle ona eğer yiyosa bi tarafın !! İçin yansın için inşallah başkalarının canını sıktığının kat kat fazlası
GmzSnn [bilinmeyen] unutma bebeğinin yüzüne söyle yaptıklarını gece gece bütün dualarım senin üstüne olsun YAPTIKLARIN SANA KAT KAT DÖNSÜN İNŞALLAH !!! Bunu ister beddua al ister dua !! Benim gibi diğer annelerde bunu diyecektir yaptıkların senden çıksın inşallah allah bebeğinden çıkarmaz dua et !!
GmzSnn [bilinmeyen] yooo normalde yazmam tınlamam bile ama inşallah bir gün burcunun günahlarını aldığı için fitil fitil çıksın ondan bugünün hesabınyarına kalmasın bedelini ağır ödesin !! Böyle psikolojik wakka bir annesi olduğu içinde bebeğinden özür dilerim onun hatası yok böyle annesi war diye 😓
GmzSnn [bilinmeyen] hiçte korkmam cezaymış daha beter yazmadığıma dua etsin Allaha hawale ettim tez zamanda çok ağır ödesin burcunun aldığı günahları
GmzSnn [bilinmeyen] benle değil herkesle uğraşıyo yok kuzum değil burcu !! Bunu yapan anne olmamalı böyle sewgisiz böyle bir zihniyet ewlat yetiştirmemeli !! Allah büyük çıkarırı elbet bunca ettiği küfürü ondan
GmzSnn [bilinmeyen] üstüne gitmedim kü sadece ettiğini bul dedim !! HALA DİYORUM HİÇ UMMADIĞI ZAMANDA BURCUNUN GÜNAHINI ALDIĞI İÇİN ÇIKARSIN ALLAH ONDAN !!! bebeğinin yüzüne bakabilecek cesareti kalmadı sanırım hala yüzü kalmış demeki
Brnasl Mucizelerveanneleri sağlıkları yerinde olsunda kilo alırlar bakalım eskisi gibi takmıyorum kiloları. :)
Dnz1907 Nancy valla ilk iki ay bendede vardı yardımcı il ay ablam kaldı bir ay sonra bir ay kadar annem kaldı. Ama hepsi aynı anda olunca bence güzel olmaz daha çok stres zaten ilk günler stresli oluyor insan bir kişi yeterli. İki buçuk aydın tek bakıyorum kendi düzenimi oturttum tek bakmak evet yorucu ama kafan rahat daha güzel oluyor. Bi termos kesinlikle şart ikizlerde mama veriyorsanız. İkisini aynı anda beslemek uyutmak bir avantaj. Tabi arada şaşmıyor değil ama aynı zamana geliyor yine. İlk zamanlar uykusuz gecelerim oldu ama şuan düzene girdi çok şükür. Merak etmeyin geçiyor biz 4 ay 18 günlük olduk bile.
Dnz1907 Edaela aynen eşler çok önemli benim eşimde çok yardımcıdır sağolsun onlar en büyük destekçimiz canım
2melek1anne Brnasl 120 veriyodum 4cu aya gireli 150de sabitlendik gundr 3er defa 150 cc veriyorum yani bazen sutumu sagiyorum biriktirip onuda mama yerine veriyorum emzirirken az cikiyo zaten 150 ccyi bazen 3 defada çok nadir2 defada topluyorum mamayi çok mu kullaniyorum bilemiyorum😐başta sutum coktu hiç ememediler zorla emzirip hep mamaya yüklendik sarilik var diye kimsede sagmam gerektiğini söylemedi internetten arastrip bir ay sonunda makine aldim biraz geç kalmıştım ama olsun 3cu ayda emmeye basladilar en azindan
Brnasl 2melek1anne bende 120 veriyorum mamayı sağdığım sütlerde ne kadar çıkarsa gün içinde onları da veriyorum yani 24 saat içinde 7 kere beslenme oluyor. Benimde sütüm 3. Gün geldi ama Doğumdan sonra odaya alındıktan sonra hemen sağmaya başladım 2 saatte bir sağdım 3. Gün geldi. Çocuklara mamayıda şırıngayla verdiler. Çok güzel emiyorlardı kuzularım ama bıraktılar. İlk haftalarda sütü sağıp saklıyordum. Keşke daha çok sağsaydım diyorum şimdi gittikçe azalıyor gibime geliyor 120 çıkıyor her sağımda 3,4 saatte bir