2melek1anne 😄şöyleki oturuyorum dizlerimin üstüne normal bizim yastıklardan koyuyorum yanlarımada küçük yastıklar ,sonra bebeklerin birini sağıma birini soluma uzatıp üstlerine doğru eğiliyorum ,yukarı bakan iki çift göz göreceksin 😄😄sonra emziriyorum ,aynı anda sağlı sollu omuzumda gaz çıkarıyorum ,ama bu biraz tehlikeli herkes denemesin ,öyle işte