Mihribann11 kesinlikle gaz ilacı kaç arkadaşım veriyorsa hep bebek huysuz gerçekten gerek yok bebek zarlten ilk aylar gazlı olur bunlarla bence küçücük bebeğe ekstra biseyler vererek daha huzursuz ediyoruz bende oyleydim iyiki yanımda ablamlar vardı rahat birileri sürekli gerek yok rahat ol çocuk zaten acil bişe olsa ağlar ateslenir belli eder diye diye 6 ayı bitiriyoruz gerçekten çok bişey olmadıkça büyük insan gibi herşeyi vermemek en iyisi sanırım fakat herkesin yetiştirme tarzı var. Ve ilk aylar sizi çok iyi anlıyorum her anne hepimiz gecsinde ne olursa olsun kafasını yaşıyoruz o yüzden hiç yadirgamiyorum…