Mihribann11 Kızlar merhabalar, 34 günlük bebeğimiz. Doğumdan yaklaşık 10 gün sonra kızım her uyanisinda gece gündüz fark etmeksizin ağlayarak uyanıyor ve susmuyor zorla yatistiriyorum, başına gelen varmı neden böyle sizce ?😕
mervealco Mihribann11 Beyaz gürültü açın çok güzel sakinleştiriyor ben geç keşfettim siz deneyin derim. Nazar duaları açıp dinletin YouTube dan. Bide gazdan olabilir emziriyorsanız yediklerinize dikkat etsenizde illaki gaz oluyor doktorunuza sorarak bi gaz damlası kullanmaya başlayın. Ben nurse harveys kullanmıştım çok memnundum. Mama kullanıyorsanız da mamasını değiştirin belki başka mama gaz yapmaz 😊
Kubra0907 Mihribann11 bende bunu 4 aydır kendi kendime soruyorum altı temiz gazı yok karnı tok neden ağlıyor diye ama bir sonuca varamiyorum salın gitsin ağlıyor işte 😂
Mihribann11 Happy__yenianne gazini cikartiyorum canım, ac dahi olsa bu kadar ağlaması normal değil gibi
Zozan-harman Benim kızımda cok agliyordu kolik bir bebekti gazi vardi ilk 3 ay çok ağladı 3 aydan sonra düzeldi cok şükür
Mihribann11 Zozan-harman korkum da kolik bebek olması çok zor ya, uyanınca çok ağlıyor ac olsa da Bu kadar ağlamaz gazi ni alıyorum uyutmadan, bir öneriniz varmı peki buna
Happy__yenianne Mihribann11 bazen gazlı birşey yediginizde fazla gazi olabiliyor yani cikartiyorsunuz ama yinede gazı oluyor bebegin cikartamayincada rahatsiz ediyor
Zozan-harman Mihribann11 valla kolik olmasinin çözümü yok ne de yapsanız malesef ki ağliyor bizimkisi her akşam 7-8 arasi ağliyordu ama 2-3 ay sürdü biz genelde eşimle battaniyeye koyup salliyorduk arabada da uyuyordu
Sret Kubra0907 aynen öyle hiçbir sebeb olmadan ağlıyor gazlı şeyler yiyincede aynı ağlıyor hicbisey yemesemde ağlıyor farkeden bişey yok yani gaz diyor herkes ama inanın gaz değil ağlamayı seven çocuklar ağlıyor
minikbaykus Mihribann11 gazdandir canım. Gazını ne kadar cikartsanda bağırsaktaki gaz malesef geçmiyor. İlla bağırsakta oluyor. Biz üç ay çektik kolik bir bebekti. Ağlarken kıpkırmızı kesilirdi kuzum. Gaz masajı yapayapa bir hâl olurduk
Mihribann11 minikbaykus ayy aynısı masaj yapıyorum sürekli ayak altına karnına sırtına zoraki sakinleşiyor morarmaktan aglamakta bir hal oluyor bebek, çok zormus
minikbaykus Beyaz gürültü dinlet. Sakinlestigi bir yöntem mutlaka vardır. Sizin keşfettiğiniz. Bizimki bir tek emince susardi. Diğer türlü imkansızdı susması. Evin içinde bebek arabası bile kullandık. Geceleri arabayla tur attık sokakta pandemi döneminde çaresizlikten acile de gidemiyoruz hastaneler zaten kapanmıştı zor bir dönemdi. Çok iyi anlıyorum seni su an
Mihribann11 minikbaykus Dua açıyorum bol bol sakinleşiyor bir süre sonra yine aynısı omzuma alıyorum pış pışliyorum sırtını ovuyorum anca sakinleşiyor, yazık derdini ağlamaya anlatıyorlar 🙁
Ykt35 Mihribann11 istediginiz kadar gazini cikartin okadar gazli oluyolar ki anlatamam benimkide 45 gnlk felaket gazli 1 aydır doktor 3 ay btene kdar devam eder dedi bu her gunumuzun cogu gazla ugrasmakla geciyor uykuya dalamiyor malesef