BozAilesi 5 al 5 bisi olmaz dar olmasin varsın büyük olsun
bol gelirse azıcık sıkı baglarsin olur biter @BozAilesi
Happy__yenianne içimi rahatlattın 5 alasım vardı birinden bekliyordum al al diye 😀
Deletedmom9 külot bezse molfixin kalıbı daha büyük
asocialmom Hayır cırtlı bezden bahsediyorum.
BozAilesi 8 kiloya kadar 3 numara. 9 kilo da 4 numara
BozAilesi aynen al bisi olmaz ya dar olmasin
Kubra12 kaç kilo canım
BozAilesi 1 aylik kontrolde 4.600 dü suan 1 ay 21 gunluk bilmiyorum kilosunu
BozAilesi 3 numara canm
BozAilesi zsten bezlerin ustunde kilo ya gore yaziyor
BozAilesi 3 numara kullanıyoruz prima 4 aylık olcaz 4e gecıcez gıbı
BozAilesi benim 5100 😔prima nın 2 numarasını kullanıyorum cnm