BusraG bir_pasa_annesi benimde öyle ya. Gündüzleri filan mızmızzz. Gece de kalkıyor ara sıra. Dediğiniz gibi gece 2 kere mamaya kalkardı. Şimdi mızıldıyor. Demek ki dişş:)
Ceyo0666 fistikcisahap bizimkidenin de 3 kasım da sivri bisi farketmiştim yarıya yaklaşmaya başladı 😂
Alinaninannesi fistikcisahap bi fikrim yok canım bizim iki dişimiz var biri tam diğeri yarım çıkmış 😅 öyle çok değişiklik yapmadı kızımda bir kaç gece uykudan çok ağlayarak uyandı sadece sabahına patlatmıştı 9 ay 18 günlük şimdi ☺️