Minigimhamza123 similac ı siddetle öneririm ilk 2 ay meme+mama gittik aptamil yüzünden gaz sancısı cok cektik sma denedim kabız yaptı similac a gecince rahatladım hem gaz kabızlık sıkıntısı bitti hemde içinde palm yagı olmayan tek mama suan similac arastırabilirsiniz. Ve fiyatı da cok uygun 850 gr e bebekte 80 lira