babyinlovee aptamil bizide kabız yapmıştı SMA kullanıyoruz çok memnunum düzenli kaka yapıyor çok şükür
AdenGami urazinannesiii 60 cc bi cay kasigi dolusu karistir ama sabah saatlerinde ver oyle demisti iki gundur cocuk icini bosaltti valla ama baktin olmuyo doktora sor kabizlik ilaci var onu yazar
urazinannesiii AdenGami benim oğlan 120 cc yi içiyor valla içtiği zaman benim kattığım az gelmiş demek ki 🤦♀️🤣
AdenGami urazinannesiii urazinannesiii biraz fazla koy o zaman sen solgarin sut arttiran hapini al kullan gunde 6 tane az degil tam 6 ic sutun artarsa mamayi azaltirsin bidr stres yapma kimseyi kafama takma
urazinannesiii AdenGami ya bu solgar işe yarar mı acaba kesin bir arkadaş ta post açmıştı da memnunmuş
AdenGami urazinannesiii cogunlukta ise yariyor belki sendede yaricak denemeden bilemezsin bende yaradi bitkisel bi urun ilac degil o yuzden tavsiye ederim
Asli06 urazinannesiii valla bebiş ten bebişe degişiyo demek ki ama sanmıyorum ya çünkü çabuk sindiriliyo
Eylul-92 urazinannesiii valla yok hiç acı değil bebekten bebeğe değişiyor aptamilr alıştıysa bence alır yani önemli olan kakasının düzelmesi bence
Sesa urazinannesiii Aptamil de comformilde kullandım bebeğim 2. Ayında neredeyse hep zorla kaka yaptı taaaa ki evolvia yaya bi geçtim hep kendi yaptı günlük . Mama tercih meselesi ilk 4 ay Aptamil kullandım sonra sma sonra bebelac bebelac gold kesinlikle evolvia 🙏🏻
Sesa urazinannesiii numarada bende aptamilde başladım evolvia yayı hiç reddetmedi ayrıca sadece anne sütü alsa 10 gün normal ama mama alan bi bebek için 10 gün kakasını bekletmeni tavsiye etmem poposu çatlar
Gizemert urazinannesiii evet ama işte o da ilerleyen zamanlarda zor oluyor alışkanlık haline geliyor çünkü o yüzden. Bizimde biraz öyle gece emerken uyuyor yerine koyunca kalkıyor 😏
beybi11 urazinannesiii sma kullanıyoruz kabızlık problemi olmadı tabii her çocukta farklı sonuç olabilir