Deren2020 otizim olduğunu bilgim kadarıyla düşünmüyorum hatta büyük bi sıkıntısı olduğunu dahi düşünmüyorum ama bi çocuğu 18 aylık olmadan otizim için değerlendirmek doğru olmaz otizimli olmak için bu 3 belirti önemlidir
🦋adını bilmesi seslenildiğinde bakması
🦋devamlı aynı haraketleri yapması ( başını biyerlere vurmak vb)
🦋göz teması kuramamak
eğer bunlar yoksa bence içi rahat olsun ama çocugu tek bırakmasın ilgili olsun top araba vs oyunlar oynasın insan içine katılsın evet virüs var ana yakın akrabalara mesela tv tablet olmasın
🦋18-24 ay arası otizim değerlendirmesi açısından önemli aylardır