Deren2020 benim bir tanidik var. iki cocugu var . Buyük olanla küçuk arası 3 yaş falan vardır. Ama gorsen sanki küçuk olan digerinden büyuk. Konusmasi , yurumesi … sonra annesi kreşe verdi. Ben belki 1 yıl falan görmedim onları. Gördüğümde inanamadim. Konuşuyor , iletişim kuruyor , oyunlara katiliyor , bağimsız hareket ediyor. Yengeniz mümkün olduğu kadar erken kreşe versin. Oyun zamanları var mesela 1 saar falan. Onlarla başlasın. Doktora da gitmek önemli tabi.