Deren2020 bizim akrabanın çocuğu da öyle oldu. Annesi hiçbir yere çıkarmadı, insan yüzü görmedi, dışarı ne bilmiyor çocuk, camdan baktırmamış babası öyle diyor. Çocuğu bayramda gördük krize giriyor kendini yerden yere atıyor. Otizmle alakası yok ama sakınıcam derken çocuk dış dünyadan habersiz büyüyor, dış dünyayla karşılaşınca da olan oluyor