minikailemmmsabah okadar kötü değildi öğleden sonra kızarmaya başladı sulandı açamadı gözünü bende eşimle konuştum gelince götürürüz dedi o şekilde yoksa eğer öyle olsa almazmıyım o an birden kötü olunca panikledim acımaya ağlamaya başlayınca akşama götürdük hemen zedelenmiş sadece damla verdi onunla toparladı şükür teşekkür ederim Hiç bir bebeğin canı acımasın rabbim yavrularımıza sağlıkla uzun ömür versin 🌸