Happy__yenianne ya burda okadar saçma sapan şeyler okuyoruz ki tabiki herkesin herşeyi yazma hakkı var da bu sağlıkla ilgili endişelendim evde çocukla tekim gidemedim gündüzde doktora yani umursanmamak gerçekten böyle bir konuda üzdü beni.. doktora gittim akşam nöbetçi göz doktoruna ilaçlarımızı aldık gözü sulanıyor, batıyor, ovuşturuyor, ağlıyor korktum zedelenmiş ama geçecek inşallah nasıl oldu anlayamadım kendi kendimi yedim durdum evde😔 sağolasın canım rabbim evlatlarımızın ayağına taş değdirmesin 🙏