minikcancan Reflu icin tek belirti kusma degildir dedi doktorum. Ustelik kusmasinin puskurterek olmasi lazim reflu diyebilmek icin muhtemelen sizinki de sizdirma seklinde fazlaligini kusuyodur. Zaten reflu olsa bile caresi yine 2 saatte bir uygun pozisyonda emzirmek diye biliyorum🥰 Hem mama da ocu degil uzulmeyin, olmadi emzirip ustune mama takviyesi yaparsiniz yine kilo alir doktorunuz sizi yonlendirecektir. Siz bu hafta bi sık emzirmeyi deneyin hem emzirdikce sutunuz de artiyor. Sutu arttirmanin en iyi yolu emzirmek kesinlikle☺️