minikcancan tok olduğu için değil büyük ihtimalle gazlı olduğu için kusuyor benim oğlumda öyle çünkü ne kadar gazını çıkarırsam çıkarayım alttan çıkmadıkça aynı kendini kastıkça kusar bide reflüsü var tabi o da çok etkliyo. Ama ben gece kalkıp emziriyorum şeker düşmesin diye. Hem meme hem mama veriyorum ( günde 2 kez) 800-1000 gram aldı şimdiye kadar kusmasına rağmen . Mamaya karşı bu kadar önyargılı olmayın önemli olan bebeğin beslenmesi ve sağlığı anne sütü tabiki çok çok önemli ama bu kadar var şu anlık ve ben olduğu kadar sık sık emziriyorum mamadan önce hep emziririm önce sütü alsın diye doymayınca mecbur veriyorum ama ben her yolu denedim bu arada sütüm artmadı; sağdım, yediklerime dikkat ettim, kendimi yormamaya çalıştım eşim evdeyken dinlendim,bitki çayları rezene sıcak sular içtim sık sık emzirdim yinede olmadı halada deniyorum bıkmadan usanmadan ne kadar süt olursa o kadar iyi 🤷♀️ ama olana kadarda inatla beslememenin bebeğe faydası yok zararı var. Bide geçen bi arkadaş beslenmeyle alakası yok kan değeriyle alakası var yazmıştı onuda dikkare aldım baktırdım kan değerlerim dvit ve b12 düşük ilaç almayada başlıcam doğumdan sonra bırakmıştım önemsemeyip inş faydası olur