Bende bir ay önce doğum yaptım sağlık ocağında doktoruma gazım olduğunu ve tuvalete cıkamadığımı söyledim dikişlerden dolayı ıkınmak sakıncalı zaten öksüremiyordum bile tamamen doğal ve emziren annelerin kullanabileceği bi şurup verdi bana çok iyi geldi istersen doktoruna bi danış ona göre şurup veriyorlar o şurup sayesinde rahatladım bende