Zamanlagelen merhaba, bizim de gündüz uykularımız çok hafif. Kucakta sallanarak uyuyoruz. 15 dk kucağımda tutsam bile yerine yatırınca hemen gözünü açıyor. Bazen 20 dk yerinde yatıyor. En fazla toplam 40 dk uyuyor. 20 dk uyusa bile mutlu uyanıyor genellikle. 3 kere uyuyor. En geç 2 saate uykusu geliyor. Gece uykusuna 8-9 arası geçiyoruz. 11e kadar arada mızırdanıyor, yine uyutuyoruz. Sonrası derin uyku. Gecede çok sorunumuz yok şükür. Ama tabi uyutmamız yine destekli oluyor.
Gündüz elim kolum bağlı, sürekli uyutma telaşı var. Uykusu gelince beslenmesi de aksıyor. Acaba ne kadar uykusu gelse de uyutmayıp arayı açmalı mıyım? 🤷🏻♀️