YazCilegi peki gece uykusuna kacta yatiriyorsunuz acaba? Genelde 6ayin sonunda 2 uykuya dusuluyor diyorlarda 9.ay biraz gec gibi geldi.. Belki bebeginiz 9.aya kadar uyku surelerini uzatabilir gunduzleri.. Bir de her bebegin ihtiyaci farkli oluyor aslinda aya gore degilde bebege gore uyku sayisini ayarlamak daha dogru cunku bazi bebeklere 2 uyku az geliyor bazisi 10 ayda tek uykuya dusuyor vs..
Uykulari uzatma konusuna gelirsek 😊 benim bebegimde kucakta pis patla uyuyor ilk uykuya geciste sıkıntı yok 😊 uykuyu devam ettiremiyor bizim sıkıntımızda bu.. ha bu arada ben neredeyse 4.aydan beri her uyandiginda uyutuyorum buyuk bir sabirla ama hala benim bebegim kendisi uzatamiyor uykulari..Bu arada bebeginiz geri uykuya daliyordur ama rem uykusuna geciyordur yani hafif uykuya ortalama 15 dk suruyor .. Ben soyle yapiyorum bebegim diyelim 15 te uyudu istisnasiz 15.20 de kalkiyor cunku bu rem uykusuna gecemiyor ben uyaninca hemen kucagima aliyorum ortalama 15 dkkada geri uykuya donuyor ve bu 15 dakikalik rem uykusu basliyor ben bu rem uykusu boyuncada bebegimi kucagimdan indirmiyorum 15 dakika sonra rem uykusu tekrar derinlesiyor derinlesince yatagina koyuyorum bir yarim saat daha uyuyor.
Yani size onerecegim bebeginizin hafif uyku dongusunu bitiripte derin uykuya gectiginden emin olun .. Zira soylediginizi bende cok yasadim .. 😊Tabi bu sure zarfinda 15 dk geri uykuya dondur 15 dakika rem uykusu bir yarim saat kadar bebeginizi kucaginizda tutmus oluyorsunuz .. Ha bir de bu rem uyku suresi ay arttikca azaliyor ve her bebekte farkli oluyor.. yani sizinki 15 dakika kadar surmeyebilir..Ben bu rem uykusu asamasinda bebegimi izlemeyi seviyorum cunku degisik mimikler yapiyor ve bazen kahkahayla guluyor bazen agliyor cunku ruya goruyor 😊 evet biraz uzattim sonuc olarak bir de dedigim gbi deneyin derim bence o zaman yataga koydugunuzda geri gozlerini acmayacak 😊