1Nisa1merve 2300 dogdu bugn tam 4 aylk oldu aşısını da oldu. 6100 kilo geldi 64 cm boyu .doktr normal ddi.
Kaan12 1Nisa1merve ya aşı olcaz ama 2. Ayda 3 tane vurulmuştu için gitmişti yine aynı galiba sayısı götürmeye korkuyorum bebeğimi çok ağlamıştı
pikacuu Kaan12 4 aylık 7500 kilosu anne sütü alıyor sadecw doktor bize de normla dedi. Bence sizinki de normal her bebeğin kilosu yapısıyla alakalı bence
1Nisa1merve Kaan12 2 tane vuruldu bacaktan. Sag tarafna vuruldgunu anlamadi ama solda ki acıdı agladi biraz . Aksam atesi37 oldu sonra düştü şükür ama huysuzlandi uyumadi salladm gezdrdm bagirdi durdu agridi mi acaba igne yerleri zor uyuttm .
Asyamelekk 5 buçuk kiloydu 3 kilo dogdu anne sütü alıyordu sütüm de yetiyodu Dr o yüzden mama vermemi istemedi bünye meselesi bazı bebekler ne yese yarar bazıları yediğini hemen yakar bide 2 ayliktan itibaren hareketlenmeye başlamıştı benim kız
Guzelkizimbenim Kubrapehlivan merhaba bebeginiz kaç kilo doğdu benimde 3 aylıkken 5 kg bana az dediler
Kubrapehlivan Guzelkizimbenim benim bebeğim 2900 doğdu sarılık geçirdi 3 gün içinde 2650 ye düşmüştü. Sanırım doğum kilosuna göre yorum yapıyorlar🙆