Kaan12 Oğlum 4 ay 2 günlük 7180 Gr doktoeum kilosu iyi dedi ama bana fazla gibi geldi meme+mama gidiyoruz. Bebislerin kilosunu yazar mısınız merak ettim var mı bizim gibi
Birbebek34 Kaan12 benim bebeğim tam 3 aylıkkem götürdüm 7.300 gramdı fazla demediler🤔acaba dogdugu kiloyu goz önunde bulundurduğu icin mi 🙄
Anne23 4 aylıkken 7400dü şuan 5 aylık olmak üzereyiz. Bence kilosu gayet iyi büyüdükçe daha az almaya başlıyolar şimdiden alabildiği kadar alsın kuzucuklar
Zynp26- Benim de 3 aylık ken 5 buçuk kiloydu şimdi bir ay olacak bakalım kaç kilo almış ama bana az geliyo dr iyi dedi ama
Nisam3553 Birbebek34 Evet önemli olan her ay aldığı kilo miktarı . Mesela biz 3 aylikken 6300 dük normal dedi doktorumuz🙂
Kubrapehlivan Benim bebeğimin de salı günü 4. ay kontrolü var, 3 aylıkken 4 kilo 750 gramdı🤷 bende merakla şuracıkta bekleyeyim
Guzelkizimbenim Kubrapehlivan merhaba bebeginiz kaç kilo doğdu benimde 3 aylıkken 5 kg bana az dediler
Birbebek34 Nisam3553 doğru demekki dogdugunda 3650 dogdu 1 aylıkken 5.500 kiloydu 2 aylıkken 6.650 3 aylık 7.300 gram simdiye akdar hic fazla demediler bende merak ediyordum fazla mi az mi diye sadece bundan sonra az alir dedi bide hateketlenince de kilo alımı yavaşmıyormuş öyle söyledi sağlıklı olsunlarda kilonun bence önemi yok ☺️🌸
Papatyasevdalisi Kaan12 3 aylikken 4900 kiloydu doktor az almis malesef dedi 20 kasima gun verdi 20 kasimda 4 ay 3 gunluk olacak bakalim sadece emziriyorum
Sakineyeniay Benim bebegim 5 aylik 6300 cok zayif oldugun dusunyirum ve saglik ocagindaki hemsirede kilo almamis dedi iyicen Tedirgin oldum
Kaan12 Sakineyeniay sadece anne sütüyse daha zayıf olabiliyo bebisler onu biliyorum bı arkadaşımın 11 aylık kızı 9 kilo falandı çok üzülüyodu ama doktor zayıf falan dememiş
Kaan12 Sakineyeniay kilo almamış dedi ve ne yapabileceğinle ilgili bişey demedi mi sorsaydin bı keske