btss Keşke eklese ama eklemiyorlar maalesef.Bak yardım bekleyen hasta olan bir sürü bebek var mesela ama onlar yardım toplayarak ilaç alıyorlar neden?çünkü devlet ücretsiz vermiyor ama tedavileri de şart o yavruların..Yani kıstasın bu olmasın aşı yaptırırken bence naçizane fikrim bu yönde.Biz önlemimizi alalım da Allah korusun bulaşırsa sonuçları kötü olabilir çünkü.Ben her ikisini de yaptırdım kızıma,menenjit dozları hala devam ediyor…yaptırmanı tavsiye ederim maddi olarak zorlar belki ama durum varsa mutlaka yapılmasından yanayım🙏🏻