btss çok şükür durumum el verdi ben hepsini yaptırdım. Eğer siiznde varsa yaptırmanızı öneririm. Doktorunuza aklınızdaki soruları yoneltirseniz sizi rahatlatacaktır. Aşının zararı olmaz yararı olur , Allah korusun yaptirmadigin için bile pişman olabilirsin o zaman ne yapacaksın ? Bazı şeyler için geç kalmayalım