anneninicsesi sorgulama canım anneliğin tadını çıkar ben de 4. Ay uyku gerilemesi yaşıyorum bebeğim kucağımdan inmiyor zor dalıyor uykuya. Bebeğime bakıp şükrediyorum. Sen olmasan evim düzenli olacakti ama anne olmayacaktım. Bana yaşattığı huzuru hissedince bırak dağınık kalsın evin bu anın tadını çıkar doya doya bir daha bu an gelmeyecek diyorum… eşim de sağolsun anlayışlı bebeğimizle ilgilen yeter der. Eve geldiğinde veririm eline öyle hazırlarım yemeği falan…