Merhaba hanimlar ben burda yeniyim ve yeni yeni buralari anlamaya calisiyorum 🙊
Size bisey danismak istiyorum. Logusalikta neler hissettiniz nasil atlattiniz?
Ben nerdeyse 3 ay olucak ama kendimi cok caresiz yorgun bitkin hissediyorum hele en kotusu yetemiyorum hic biseye 😞 camasir bulasık yemek utu hep biseyler eksik kaliyor oncesinde evi her gun supurup toz alan ben simdi vaktim yok. Bebegim hep yaninda olmami istiyor gunduzleri kucakta uyuyor biraktigim an uyaniyor cok zorlaniyorum. Bazen oyle oluyor ki esim isten geliyor yemegi oyle yapiyorum aksamlari camasirlari hallediyorum esim varken 😞
Onerisi olan var mi nasil yetisiyorsunuz yetisebiliyor musunuz???