Smgeo 4aydir olmadım sıkıntı veriyor artik bir yanıyorum bir üşüyorum tuhaf duygular içindeyim ayrıca adetim gelmediği için karnimin şişliği gitmedi hala en çok ona taktm 😔
Mucize4446 gencmoms hacamat olmak işe yarıyor diye biliyorum ben hacamat günleri var O zamanlarda güvenilir bir yer bulup yaptırabilirsiniz ben yaptırmayı düşünüyorum inşallah faydası da olacaktır deneyimleyip adet olan tanıdıklarım var
Kizannesiyim 13 aydır olmadım, doktora gittim kan, ultrason herşey bakıldı bir şey çıkmadı bekle dedi
zeynomm9_1 Kizannesiyim ne kadr sürdü acaba adet olmanız bende bı yıl oldu spral sonrası sordum emzirme bitene kadr bekle dedi ama artık gelse iyi olucak