Goktug1308 gencmoms şurda bekleyeyim.3 ay önce sezeryan oldum adet olmadım henüz. Emziriyorum 1 yıla kadar yolu var diyorlar umarım biran önce olurum olmamakda geriyordur bence bizi menapozlu gibi
gencmoms Goktug1308 Benim 1 sene oldu hala bise yok 😔 endiselenmeye basladim artik.. Deletedmom412 Yeniannesi Gunai
Adedul 3 ay oldu henüz tık yok. Doktorum 6 ay ortalama olarak olmazsın demişti kendimi 6.aya göre hazırladım bekliyorum😂
Mucize4446 gencmoms hacamat olmak işe yarıyor diye biliyorum ben hacamat günleri var O zamanlarda güvenilir bir yer bulup yaptırabilirsiniz ben yaptırmayı düşünüyorum inşallah faydası da olacaktır deneyimleyip adet olan tanıdıklarım var