Frozen Eyllull benim 1 hafta sürmüştü ama oyle dehset bi aci degildi. Sonra tamamen gecti. 3 ay once dogum yaptim simdi arasira minik agrilar oluyor ama rahatsiz etmiyor. Gecmis olsun cok yormayin kendinizi
MarlaSinger İki sezaryen oldum ikisinde de o şiddetli ağrım hastaneden çıkana kadardı. Sizin iki hafta bence çok bi kontrole gidin
Ysfymn Eyllull of of o. Acıyı deme ben 5 buçuk ay oldu. Hala kalkarken kramp gibi bı an sızı giriyor karnımda hâlâ davul galiba bu sıkıntı hiç geçmeyecek
Ysfymn Eyllull evet çünkü enfeksiyonu m vardı büyükler derler ya ayağını sıcak tut o bende yok işte derdini çekiyorum
Eyllull Zehrabaysan bende çok şükür hiç ameliyat olmamış gibiydim ilk gün bile.. yazdığımda hafif hafif bir yanma vardı normal mi diye merak ettim😅
ilkgozagrimm Eyllull dogum yapalı 1 yıl oldu hala sezeryan yerim kızarık ve terleme yapınca yanma yapıyor 😒