1 haftada toparlandım bende hastanede ilk gece çok yürüdüm gerçekten iyi geliyor. 2 gün arayla hep duş aldım kurulayıp temiz tuttum yanma hissi bendede oluyordu bi süre açık bırakıyordum badikon sürüp. Şuan 2.5 ay oldu doğum yapalı göbeğim de hala biraz uyuşukluk hissi var çok şükür ağrı sızım yok ikinci kontrol e gidecem ama korkuyorum 😊sizlerde nasıl??