Bana doktorumuz yaptırın diye tavsiye etti sağlık ocağını aradık fakat aşı ellernde bu sene olmadığını yapamayacaklarını söylediler😳
normalde bu aşı 1. Yaşında yapılıyor zaten ama son yıllarda kızamık arttığı için 9. Ayda da yaptırmanızı tavsiye ederim demişti doktorumuz