Ygmrkaya Deletedmom444 aynen bu sefer vicdanen sen sebep olmazsan bile oluşacak bi durumdan kendini sorumlu tutarsın o da insanın daha kotu olmasına sebep olur
Zeyneb Ygmrkaya Doktorunla konus emin ol en dogrusunu ve senin icin en ii olani verecektir bir de arti eksiyi kefeye koymak lazim 2 sene daha bu sekilde devam edebilecek misin?