Ygmrkaya Kizlae Evlenmeden önce 1 yıldan fazla ilaç kullandım okb yani takinti hastaligim var evlendikten hemen sonra hamile kaldigim icin ilaçlarımı bırakmak zorunda kaldım ve sonra babam 3 kere beyin kanamasi gecirdi yaşadığım travma ile hastalığım depreşti doğuma 2 gün kala kan testim de toksoplazma enfeksiyonu çıktı ama önceden geçirmişim ne zaman olduğu belli değildi doktor bebeği inşaallah bebeği etkilemez dedi bende o psikolojiyle sezeryan oldum çok şükür bi sıkıntı yok ama bn bu durumu takıntı haline getirdim ellerimi sürekli yikamaktan artık kan akiyo yediğim her şeyi 10 defa yıkıyorum sürekli kıyafet değiştirmekten biktim elimi eşime bile sürmüyorum ve çocuğa da süremesene engel oluyorum mikrop bulaşır diye ne yapabilirim ben bana yardımcı olun 😢😢
Thesra Ygmrkaya Inanilmaz zor bir durum canim tek caresi salicaksin takinti yapa yapa ellerini evini ustunu basini kirlet aglaya aglaya olsada yap bir kac gune alisirsin🤷🏽♀️
Gamzetrl Ygmrkaya korkularından kaçmak yerine onlarla yüzleşmelisin. Yuzlesmelisinki aslında takıntı haline getirdiğinin korkulacak birşey olmadığının farkına varman lazim. Enerjini bu yönde değilde bebeğine vakit geçirmeye harca ve en önemlisi kabullen bunu ben değil hastalığım yapiyo aslında bu durumu ben istemiyorum gibi..
Zeyneb Ygmrkaya doktora git ve ilac kullanman gerekiorsa da kullan canim bu durum hem seni hem evliligini cok etkiler hem kendine hem cocuga yazik ilacla duzelirsin kisa surede ins.
Joipt Ygmrkaya temizlik hastaları diye bir tv programı vardı orada okblileri aşırı pis birilerinin evine götürüp temizlettiriyorlardı kimi takıntıyı bir nebze azaltıyordu kiminde de ters tepiyordu tabi.öncelikle takıntınızın üstüne gidin ve psikolojik yardım alın.
Ygmrkaya Thesra iste yapamıyorum bebek hastalacak bisey olacak diye vicdan yapıyorum dur yine yıkamayayım bu sefer son diyorum bakıyorum ki 4 defa elimi yıkamışım 😔
Betlll Ygmrkaya cnm en doğrusu bi piskolağa git durumun ciddiyetinin farkındasın belli zor bişey yaşadıkların
Gokturkum Ygmrkaya çok iyi anlıyorum bende de temizlik ve düzen takıntısı vardı kendinizi meşgul edin kitap okuyun spor yapın hiç ilaç kullanmadım bebeğim olmadan önce kendimi spora vermiştim ve kitap okuyordum şuan çalışıyorum işe döndüm ve akşam da eve gidince bebek yoruyor beni ve temizlik yapmaya pek zaman kalmıyor sadece evi süpürüp toz alıyorum yoksa günde 3 kez ev süpürdüğümü biliyorum kendinizi meşgul ederseniz biraz rahatlatır sizi
Ygmrkaya Gokturkum Rabbim bu hastalıkta muzdarip olanlara tez zamanda şifa versin insaAllah çok yıpratiyo 😔
Thesra Ygmrkaya Evet zor ama yapilmayacak bir durum degil kuzum birinin seni kir dolu bir yere atmasi gerekiyor🙄 Psikologa git ilac kullanamazsan bile konusma terapileri yaparak atlatabilcegini dusunuyorum
Zeyneb Ygmrkaya canim seninki maalesef tedavi edilmesi gereken bir durum.Kafani mesgul edebilsen zaten simdiye kadar kurtulmustun bu durumdan.Doktora gitmekten ve gerekiosa da.ilac kullanmaktan korkma. Hem bebegin hem de ailen icin ne yapilmasi gerekiosa yap. Esini de anlamaya calis.Kim olsa bu durumu kabul edemez sonucta esinin de bebegi o istermi kotulugunu
Ygmrkaya Thesra inşaallah canim insaAllahh en kısa zamanda gitmeliyim yoksa cilt rahatsızlığı başlıyck
Deletedmom444 Ygmrkaya canım burada kimse yardımcı olamaz sana herkes muhtemel düşünme sal falan diyecek ama senin uzmanından yardım alman gerekli çünkü ileri boyutta gibi geldi bana ilaç kullanman gerekiyorsa kullan belki emziren anneler içinde ilaçlar vardır Allah safi ismi ile tecelli etsin
Deletedmom444 Ygmrkaya birde ben korkuların üzerine gitmenin doğru olacagina pek inanmıyorum insanda tramvaya sebeb olabilir ben mesela nefes alamamaktan korkuyorum eşim bazen şaka ile eliyle ağzımı burnumu kapatır burnumu sıkar falan ben çok kızıyorum resmen rüyama giriyor insanların hassas noktasının üzerine gitmemek lazım ilaçla belki aşılır psikologlar üzerine gidin diyor bence ileriki yıllarda bu tez çürür
Ygmrkaya Deletedmom444 aynen bu sefer vicdanen sen sebep olmazsan bile oluşacak bi durumdan kendini sorumlu tutarsın o da insanın daha kotu olmasına sebep olur