kubratlass bilmeden konuşmayın lütfen herkez tarafınca haklıdır bizi 3 yıl nişanlı bekletip ev alacaz diyip sonra almayan onlar ve üstelik düğün alış verişimde annemi alış verişten kovan yine kaynanam sırf fazla parası gitmesin diye ooo bu dediklerim neki annem herseye ragmen suratina baktiysa benjm hatirim için baktı hastanede ama kimse kimsenjn içini bilemez ben 5 yıldır onlarin içindeyim bir kere bile saygisizligim olmadı kocamin ailesi ailemdir dedim ama insanin bi sabrı var herşeyi geçtim babam olmayabilir ALLAHtan gelen bişeyi kalkıp bize baş kalkamazlar herşey bi yana onu diyemez kim olursa olsun saygimida bozarim sevgimide