Ahsen1Sena yani bence bu kadar yüz göz olunmamali diye düşünüyorum canim.. gelmesin, yapmasın okey.. bana göre okey bı durum. Hele şu pandemi sürecinde ekstra kimse gelmesin ve yapmasın isterim. Bı annemi isterim yanımda, nitekim de öyle oldu doğum yaptığında bı annemi istedim. Kendilerine ev aldılar bize almadılar diye de düşünmem açıkçası,kimse kimseye mal almak zorunda değil anamız babamız dahi olsa.. bebeğin bı eksiği var mı diye sormak, seni doğumdan sonra ihmal etmeleri evet hoş olmamış ama çok da takılma bence ya.. neticede en güzel zamanlarını bunları düşünerek hiç etme. Ben asla takilmazdim, sen de salla geçsin. Eşine ve yavruna odaklan bence