Damla_K amin hepimizinkini 🙏🏻 Anne sütü ile besleniyor ama bu ara meme reddi yaşıyoruz o yüzden arada sırada mama veriyorum aç kalmasın diye uykusu da fena değil gündüz hiç uyumuyor gece genellikle uyuyor benim bebişte bi ara çok yoğun kusuyordu dönem dönem oluyor galiba 🥰😅