Yigitinannesi1 ben içtim hala da içiyorum ona bakarsak kuru baklagillerdende gaz yapanlar var 😂 ben onları da yedim gayett. Benm doktorum yiyeceklerin gaz sorunu bebeğe geçmez ama yine de iyi dinlendir suda minimuma insin demişti. Bide bebekteki gaz memeyi yada biberonu emerken aldığı havalardan olurmuş iyi tutturmanız lazım demişti. Yan ben çok içtim kola flan olsa benim kuzım da olurdu gaz 😁