Cerenaslan yaaa biliyomusunuz bunu bende yaptım 🤣🤣🤣 ama gece değil gündüz yaptım kızım 2 bucuk aylıktı sürekli emziği atıyo sonrada almaya calısıyo alamıyor ağlıyor gündüz tuvalete bile gidemiyorum bu yüzden çamaşır yıka topla yemek falan hak getiree anca eşim akşam gelecek öyle yapıyorum neyse bi gün tak etti artık canıma bantladım emziği ağzına 😅😅😅 ama tabi bantı cok sıkı yapıştırmadım tutacak seviyede oturttum sadece parmağımla sonra bi baktım emzik düşmüyo benimki uyuyo eşime anlattım oda hep öyle yapalım dedi ağlama sesi duymicak ya işine geldi tabi bi gün ben duştayken eşim bantlamış ama ne bantlamış sanki koli bantlıyor bi geldim cocugun ağzı gergin banttan dolayı o bantı cıkarana kadar akla karayı seçtim cocugumun tüylerini hep yolduu akıllı kocam 😣😣😣