Pnralp Kızlar oğlum 4 aylık uyurken sürekli emziğini tutup çıkarıyor sonra ağlıyor ben emziği veriyorum 1 dk sonra yine alıyor atıyor ağlıyor🤦♀️ Bütün gece bu döngü. Artık büyüdüğü için kundaktan da sıkılıyor. Sizinkiler de yapıyor mu?
Cerenaslan Pnralp En iyisi sen emziği bantla😂😂😂 tabiki şaka yapıyorum ama bi tanıdığım bantlamış sonra karı koca uyuya kalmışlar sabah bi bakmışlar ki çocuk hala uyuyor emzikte ağzında bantlı gülsem mi ağlasam mı ??? İlk duyunca şok olmuştum şimdi gülüyorum😂 Benim kızım uykuya daldığı an atıyor ve geri istemiyor bu konuda bilgim yok. 4 aylık bebeğin tabiki istemez ve sizde yapmayın yani büyümüş artık ne kundağı canım çocuk bile isyan etmiş 😊
CemalOzge Pnralp bizimki de sürekli atıyor. Homurdanip duruyor sonra parmağını ağzına götürüyor sonra onu emip sakinleşiyor uykuya geçince parmağı da çıkıyor zaten. Ama uykusu hafif 1 saat uyusa şükrediyorum.
Seli_m Pnralp uykuya dalınca siz çıkarın ağzından bi bakın belki emziksiz uyanmaya alışırsa sonra geri istemez, ya emziği bıraktırın, ya da kendi ağzına almayı öğretmeyi deneyin, aklıma başka gelmiyor)) inşaAllah düzelir
Melindaninannesi Pnralp kızım da dalınca kendi çıkarıyor emzigini geri vermeye çalışmıyorum uyanmıyor da çünkü sadece uykuya geçişte kullanıyorum ben emziği 🤗
Pnralp Cerenaslan hahahahahah Allah iyiliğini versin güldürdün valla benim de bantlayasım geliyor😅 4 aylık biraz iri bir bebek çok sıkılıyor kundaklayınca :))
reynwoman Cerenaslan yaaa biliyomusunuz bunu bende yaptım 🤣🤣🤣 ama gece değil gündüz yaptım kızım 2 bucuk aylıktı sürekli emziği atıyo sonrada almaya calısıyo alamıyor ağlıyor gündüz tuvalete bile gidemiyorum bu yüzden çamaşır yıka topla yemek falan hak getiree anca eşim akşam gelecek öyle yapıyorum neyse bi gün tak etti artık canıma bantladım emziği ağzına 😅😅😅 ama tabi bantı cok sıkı yapıştırmadım tutacak seviyede oturttum sadece parmağımla sonra bi baktım emzik düşmüyo benimki uyuyo eşime anlattım oda hep öyle yapalım dedi ağlama sesi duymicak ya işine geldi tabi bi gün ben duştayken eşim bantlamış ama ne bantlamış sanki koli bantlıyor bi geldim cocugun ağzı gergin banttan dolayı o bantı cıkarana kadar akla karayı seçtim cocugumun tüylerini hep yolduu akıllı kocam 😣😣😣
Cerenaslan Pnralp Sürekli ağlıyomuş artık son çare bant 😂😂😂 Yapma yapma sal çocuğu bi ellerini ayaklarını oynatsın hem burda okumuştum 8 aylık hala kundaklayan var ve bıraktıramıyolar ellerini kollarını hareket ettirince uyanıyor diye. Hazır sıkılmış bence hemen bıraktırın ben 2 aylık olmamıştı bıraktırdığımda ve sürekli yapmazdım sadece 2 günde bir banyolardan sonra yapardım 😊
Pnralp CemalOzge Yaa sizin ne kadarlık bebeğiniz? Bizimki yeni yeni 2-3 saat aralıksız uyumaya başladı :/
Echche Canim 4 aylik olduk hatta simdi bitti. 4.aya başladığımızdan beri bizim de öyle demek ki hepsinin aynı öğrendiler çıkarmayı, tekrar ağızlarına götürmeyi öğrenince rahatlicaz 😀
Pnralp Echche Ay yalnız değilmişim :))) evet bizimki baya denk getirmeye çalışıyor ama beceremiyor sanırım 2-3 aya öğrenirler :)
Pnralp Seli_m valla mantıklı :) bu akşm öyle yapayım dalsın çıkarayım bir süre öyle uyur heralde emziksiz olduğunu farkedene kadar en azından rahat ederiz :))
CemalOzge Pnralp 4 ay 9 günlük 3. Ayın son haftası başladı biz de uyku gerilemesi hala devam ediyor. Öğle uykusuna az önce babası yatırdı. Öğle uykusuna yatıramadım o kadar uğraştım:( önceden elektirk suprugesini falan çalıştırdım uyanmazdı şimdi en ufak sese uyanıyor çıldırıyorum. Uyuyunca ses olmasin 1 saat uyuşun diye yanina uzanıyorum. Çoğu zaman.
Echche Pnralp hem de donmeyi öğrendi yüzüstü kaliyor ona da ağlıyor. Sabah öğrendiklerini gece uykusunda tekrar yapıyorlarmış. Emeklemeye bile çalışacaklarmis görürsek şaşırmayalım yani 😀 memesini çıkarıyor dönüyor su anlık. Onlar da uykusunu bölüyor mecbur bende uyanıyorum canim çözümü yok bence öğrenene kadar. Canını sıkma 😘
Cerenaslan Melindaninannesi Aynen öyle diyorum ya gülsem mi ağlasam mı??? Sormuştum gayet keyifliydi demişti. Demek ki uyku bebişide iyi gelmiş 😂😂
Baloglum93 Pnralp benim oğlum 8 aylık uykuya dalınca emziğini çıkarıyor 4 gibi bi kere uyanıyor emziriyorum tekrar uyuyor
Poncik Pnralp eğer emiyorsa meme istiyo benimkide gece saat başı uyaniyo emziği atiyor veriyorum meme emiyor öyle uykuya geri dönüyor