ZeynepCakir AEA benimde 4ay oldu canım. İlk aylara nazaran azaldı diyebilirim. Genelde 1sene içinde düzeliyormuş bu durum.
Naz0106 AEA Ay benimde gazım çok sezeryandan sonra oldu. Şükür hiç kaçırmadım😂 ama inanır mısın enseme kadar atıyor ağrısı🙄