Herkese merhaba. Benim problemim şu, 4 ay once sezaryen oldum dogumdan sonra cok fazla gazım var. Doğumla mi alakalı onu da bilmiyorum ama artık bana iskence oldu. Otururken tv izlerken uyurken surekli kaçıyor 😓 eşimin yanında oluyor istemeden oldu diyorum ama yerin dibine giriyorum. Bununla ilgili doktora gidilir mi acaba basına gelen var mi🥺🥺